Team erweitert, Portfolio ergänzt

Dipl.-Ing. Torben Ernst ist bei DRUMM Sicherheitstechnik, Hersteller des Zylinderschutzsystems GEMINY, neuer Mitarbeiter Entwicklung und Technischer Vertrieb, im Bild mit Markus Kirstein, Marketing und Vertrieb. Nicht abgebildet ist Steffen Wernéry, früherer Präsident des Sportsfreunde der Sperrtechnik Deutschland e.V. (SSDeV), Ansprechpartner im neu eröffneten DRUMM Vertriebsbüro Nord in Hamburg. Zu den Produkt-News zählten unter anderem "DigiSafe", eine Schutzrosette für digitale Schließzylinder, die den Knauf vor Abriss, Vandalismus und Sabotage schützen soll.

Latest News

• Classic-Model

Our proven GEMINY Classic-fitting got a new, even more sophisticated design.

• MaxiCashCenter-Model

Our product range of vending machine security has been enhanced with the MaxiCashCenter model.

• Van Lock

With our vans lock, you now have the opportunity to protect your vehicles reliable.

• Window Security

From now on our new window security products are available. They protects against outbreak and escape.

GEMINY References

Boullet France

GEMINY protects doors of transmission towers and transmitters for mobile communication even against nesting insects.

German Railways

GEMINY protects the cylinder locks at the ticket vending machines of German Railways (Deutsche Bahn) against burglary and vandalism.

Telecom Austria

GEMINY protects coin operated payphones of Telecom in Austria against burglary and vandalism.

Berlin Transport Authority

GEMINY protects the ticket machines of the Berlin transport companies against burglary and vandalism.

Feeling secure or being secure?

GEMINY makes the difference

For questions about products, the ordering process or other concerns, please contact our customer service.